marți, 29 noiembrie 2011

The New Me

Am tot zis de nici eu nu mai stiu cate ori ca ma schimb, ca vreau sa fiu altfel. M-am tot zbatut in cautarea personalitatii mele de nu credeam ca mai ajung la final... Insa iata ca aceste crize de personalitate au luat sfarsit.

Poate pentru ca viata mi-a dat o lectie!?
Poate pentru ca am trait ceva imens, intens, incredibil.. de scurt !?
Poate pentru ca acum imi castig existenta !?
Poate pentru ca mi-e mult mai bine !?
Poate pentru ca mi-am arata mie ca pot !?
Poate toate de mai sus !?

Se pare ca da... Toate de mai sus... Daca acum 3 luni eram la mare, cu paharul de whiskey in mana si radeam cu prietenii... " Eu sa muncesc... N-ai sa vezi asa ceva... " Ma uitam in jur altii de varsta mea dar si mai mici ca mine se luptau sa isi caute de munca... Iar eu, nu pot sa ma plang ca nu sunt norocos in anumite privinte... am reusit sa ma angajez. Bine intamplarea e super hazlie... si are Ironia Sortii in ea.. cat sunt eu de mare... dar nu am sa va zic.. pt ca ma judecati sigur. In concluzie muncesc ... sunt fericit ca o fac si sunt si mai fericit pentru cat castig raportat cu cat muncesc.

Eram asa de inchis in mine , imi era asa frica sa ma apropii de sexul frumos, imi era asa dor sa ma indragostesc, eram asa de innebunit ca vreau sa spun te iubesc...
Am stat 3 ani sa prind curajul... si mi-au trebuit 2 luni ca sa imi schimb total atitudinea.

Mi-am aratat ca pot lupta.
Mi-am aratat ca pot face orice.
Mi-am aratat ca pot avea increde in mine.
Mi-am aratat ca pot face sacrificii.
Mi-am aratat ca (wow! intr-un final) pot renunta la orgoliul meu prostesc.
Mi-am aratat ca pot iubi cu trupul, cu mintea si cu sufletul . ( Dar nu a fost sa fie )

Sunt un om schimbat, o simt! O simt pentru ca mi-e mult mai bine.
Ce bine e sa faci ce vrei. Ce bine e sa poti sa faci ce vrei.

Am zis tot timpul ca eu nu am regrete. Am zis ca nu stiu sensul acestui cuvant pana de curand ... Acum regret ca n-am realizat lucrurile astea despre mine. Cel mai mult regret ca nu am avut incredere in mine. Acum sincer simt ca pot sa fac orice.
Si mai nou am invtat ca totusi horoscopul ... astrele ... etc etc., lucruri in care nu credeam , parca isi pun asa amprenta. Chiar exista chimie intre zodii asa cum o spun specilistii... O vad, e intagibila dar o simt!

Ah si mai presus de orice, CRED IN DESTIN! Fratilor exista, am simtit-o pe pielea mea. Incercati sa raportati tot, absolut tot ce se intmpla destinului, si va garantez eu ca se leaga.

Si ca sa inchei frumos,
Va las pe un ritm... mumos! :)

Un comentariu:

irina spunea...

frumos